کاربران گرامی لطفا موارد زیر را بدقت مطالعه فرمائید
قوانین عمومی
در صورت ثبت سفارش به این معنی است که کلیه قوانین و مقررات آکوا ریف را پذیرفته اید.
کلیه شرایط و قوانین آکوا ریف مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.
در صورت تغییر در قوانین مندرج در آینده میتوانید در همین صفحه به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.
تعریف کاربر یا مشتری
کاربر یا مشتری به شخصی گفته میشود که اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است و به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه آکوا ریف اقدام نماید
ثبت سفارش:
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشات ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. فروشگاه آکوا به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه آکوا ریف به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه آکوا ریف محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند. همچنین در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 72 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
آکوا ریف مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشات ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای آکوا ریف محفوظ است.
در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت آکوا ریف، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای آکوا ریف محفوظ است. آکوا ریف در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به آکوا ریف میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند.
تمامی سفارش ها و اجناس قبل از ارسال تست و بازبینی میگردد و آکوا ریف سفارشات را با بهترین و مطمئن ترین بسته بندی ارسال میکند.
با توجه به بسته بندی استاندارد و ایمن سفارشات ارسالی توسط آکوا ریف ، تحویل کالا به هر یک از شرکت های حمل و نقل مانند پست، تیپاکس، اتوبوس و یا باربری و… و اعلام بارنامه و شماره پیگیری مرسوله به این معنی است که بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل بر عهده ی شرکت های حمل و نقل فوق الذکر می باشد
آسیب های ناشی از حمل و نقل باید حداکثر ظرف مدت کمتر از ۲۴ ساعت پس از تحویل سفارش به آکواریف اطلاع داده شود و عدم دریافت صورتجلسه رسمی در مورد آسیب دیدگی و شکستگی از شرکت حمل و نقل کننده به منزله دریافت صحیح و سالم کالا توسط مشتری می باشد. پس در زمان تحویل کالا و دریافت آن دقت فرمائید
عکس محصولات در سایت آکوا ریف صرفا جهت کمک به خرید مشتریان است و از آنجا که ممکن است در پاره ای از جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آن نمیتوان اعلام مغایرت کرد. ملاک مغایرت کالا تنها مشخصات فنی است. در صورتیکه امکان تشخیص مغایرت بدون بازکردن بسته بندی وجود داشته باشد، امکان رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا توسط مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
آکواریوم :
ارسال کالاهای حجیم مانند شیشه آکواریوم تنها از طریق اتوبوس و بصورت پسکرایه انجام می گیرد.
آکواریوم با توجه به ماهیت شکننده بودن کالای قابل مرجوعی نیست. هم چنین مسئولیت حمل صحیح کالا بر عهد ی شرکت باربری و یا اتوبوسرانی می باشد و آکوا ریف هیچگونه مسئولیتی در قبال شکست آکواریوم ارسالی نخواهد داشت. لطفا در زمان تحویل آکواریوم از شرکت اتوبوسرانی و یا انبار ترمینال آن را کاملا بازدید نموده و از صحت و سالم بودن آن اطمینان حاصل نمائید. در صورت هر گونه ایراد و یا شکستگی مراتب را صورتجلسه کرده و از دریافت آکواریوم معیوب خود داری نمایید تا خسارت آن پرداخت گردد.
آبزیان
آبزیان با توجه به ماهیت زنده بودن قابل مرجوعی نیست، در صورت تلفات ماهی در مسیر از مبدا به مقصد، با اعلام به پشتیبانی آکوا ریف و ارسال عکس آبزی تلف شده در پلاستیک و جعبه ارسالی در زمان تحویل از کد تخفیف 50 درصد جبرانی بهره مند خواهید شد.
سیاستهای حفظ حریم شخصی
به کاربران اطمینان میدهید که از اطلاعات هویتی و تلفنی آنها سو استفاده نمیشود.
دادهها و کوکیهای ذخیره شده کاربر به صورت محرمانه نزد آکوا ریف باقی میماند.
کاربران حق ندارند که از تصاویر، متن، ویدئو و... سایت آکوا ریف سو استفاده کنند.
حق نشر و کپی این مطالب در انحصار فروشگاه آکواریف است.
حق مالکیت مادی و معنوی
کلیه محتوای فروشگاه صرفاً متعلق به فروشگاه آکوا ریف بوده و هرگونه کپیبرداری و استفادهی شخصی یا تجاری از آن بدون کسب مجوز مکتوب از فروشگاه، غیر مجاز و پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات سایت آکوا ریف استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به آکوا ریف ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که آکوا ریف به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد.
جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، امکان دارد آکوا ریف برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.
رعایت ادب و احترام متقابل
از آنجائیکه در فروشگاه آکوا ریف امکان اظهار نظر در خصوص محصولات و ثبت پیشنهادات و سوالات فراهم شده است، لذا رعایت احترام متقابل امری شایسته است و کاربر متعهد میشود از درج هرگونه مطالب مغایر با اصول قانونی و اخلاقی و مخالف با قوانین جمهوری اسلامی به گونهای که حریم خصوصی افراد یا حقوق مالیکت معنوی تهدید گردد، جدا خودداری نماید در غیر این صورت کلیه مسئولیت و عواقب ناشی از این امر، بر عهده ایشان میباشد.
فورس ماژور
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد فورس ماژور (همانند جنگ، بیماریهای همهگیر، سیل، زلزله، قحطی، خرابی زیرساختها و ...)، فروشگاه آکوا ریف هیچ گونه مسئولیتی در قبال قوانین ذکر شده ندارد.
قوه قهریه
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، آکوا ریف هیچ گونه مسئولیتی ندارد.آکوا ریف خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانالهای ارتباطی با ما در میان بگذارید.